11 клас


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  РОЗДІЛ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА

Тема уроку. Соціально-економічна сфера сучасного світу.  НТР. Становлення постіндустріальної цивілізації
Ознайомтесь з матеріалами презентації на тему: 
"Науково – технічна революція і світове господарство" 
https://www.youtube.com/watch?v=4GooJtpn7r8
Робота з поняттями (запишіть їх у зошит)
Інформатизація культури — надання духовному виробництву інформативного характеру.
Технізація культури — залежність передавання і виробництва культурної інформації від рівня й характеру машинних технічних засобів.
Тенденція до космізації — розуміння загальної (космічної) єдності людства і навколишнього природного середовища.
Інформаційне суспільство — суспільство, у якому більшість працівників зайнята виробництвом, зберіганням, переробкою та реалізацією інформації, її вищої форми — знань.
«Масова культура» — це спрощення, створення певних стереотипів, зведення всього художнього досвіду до якоїсь певної однієї норми.
Робота з документом 
Ознайомтесь з концепція постіндустріального суспільства — технократична модель майбутньої цивілізації
«1973 р. виходить книга Д. Белла «Постіндустріальне суспільство». Авторитетні вчені називали її «науковою базою для обґрунтування стратегії соціально-економічного розвитку» суспільства; стверджували, що вона визначає «гомоцентристський» характер нової цивілізації, зумовлений «необхідністю гуманізації суспільства» з метою виживання людства та підвищення якості життя; вважали її «єдиною соціальною метатеорією, яка повного мірою сприйнята західною соціологічною традицією»; «новою стадією суспільного розвитку», яка сприяє «поширенню в сучасній соціології футурології»; зазначали, що перехід до такого суспільства «стає сьогодні загальновизнаною реальністю» і характеризується трансформацією, глобалізацією інформаційних потоків за допомогою інформаційних технологій тощо.
Водночас багато західних, українських та російських учених вважають за доцільне говорити не про постіндустріальне суспільство, а про інформаційне, інформаційну цивілізацію, інформаційну економіку (назву запропонував американський економіст Ф. Махлуп наприкінці 60-х років XX ст.), оскільки, наприклад, на думку Ю. Яковця поняття «постіндустріальне» «нічого не говорить про його зміст». Відомий економіст П. Дракер застосовує термін «постіндустріальне суспільство», «суспільство знань» та ін.»
Опрацюйте параграфи 22 та 23  Виконайте завдання №1 та 3 стор.218 
Скласти таблицю «Зміни в якості життя людей провідних країн світу та країн, що розвиваються».
Сфера, в якій відбулися зміни
Зміст змін
У промисловості

У сільському господарстві

У науці

У медицині

У побуті

У засобах комунікацій

У воєнно-технічній сфері

Виконані завдання  надіслати до 04.05.2020 до 14:00 


Тема уроку. Основні тенденції розвитку культури 2 половини ХХ  - початку ХХІ ст
Друга половина XX ст. характеризується кардинальними змінами не тільки у громадському житті , а й у розвитку культури. Нові естетичні принципи, нова стилістика, пластика, принципово нова організація художньої реальності, прискорений розвиток фізкультури і спорту — ось характерні ознаки розвитку культури другої половини XX ст.
Робота з таблицями
РОЗВИТОК ЛІТЕРАТУРИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XX ст.
Жанри
Представники
Характерні ознаки
Реалізм
У. Фолкнер,
Е. Базен,
Л. Арагон
Зображення актуальних соціально-політичних та морально-психологічних проблем
«Соціалістичний реалізм»
М. Шолохов,
О. Толстой,
О. Фадєєв
Відсутність багатобарвності. Прикрашання історії
Антисоціалістичний реалізм
О. Солженіцин,
Б. Пастернак,
А. Платонов
Викриття вад тоталітаризму та пошуки літературних і художніх засобів боротьби проти нього
«Міфологічний реалізм»
Габріель Гарсія Маркес
Міфологічне зображення реальності.
Зображення у творах реальних диктаторських режимів останніх десятиліть Латинської Америки
Екзистенціоналізм
А Камю,
А. Мердок
Пошук абсолютної свободи. Проповідування абсурдності життя
«Драма абсурду»
С. Беккет
Фатальна самотність, песимізм, безглуздість слів та вчинків
«Антироман»
Ф. Саган,
Н. Саррот
Відмова від логічної та психологічної послідовності в розвитку сюжету
Масова культура
Детектив
А. Крісті,
Ж. Сименон

Наукова фантастика
А. Азимов,
Р.-Д. Бредбері
Протест проти «машинізації» людини. Захист свободи вияву «природних почуттів»

 Музика, театр, кіно
Кіно
Театр
Неореалізм (Італія)
Режисура: Р. Росселіні «Рим — відкрите місто», Л. Вісконті. Актори: Дж. Мазіна, Софі Лорен, М. Мастрояні. Аналіз взаємовідносин людини і суспільства.
Філософське поетичне кіно (Італія)
Режисура: Р. Росселіні, Л. Вісконті, Ф. Фелліні. Дослідження психологічних і соціальних мотивів поведінки сучасної людини.
Сюрреалізм
Режисура: Л. Бунюель (Іспанія). Містика, розрив із реальністю.
Політичне кіно (Італія)
Режисура: Ф. Фелліні, Л. Вісконті, Д. Доміані. Гострота драматичних конфліктів. Викриття соціальних проблем.
Радянське кіно
С. Бондарчук «Війна і мир», Г. Панфілов, А. Тарковський «Сталкер», О. Герман «Перевірка на дорогах». Епічність (картини з великою кількістю дійових осіб, історичні хронічки), екранізація літературної класики
Американське кіно
Неореалізм, фільми жахів Д. Камерона, С. Спілберга, критичний напрям, тріллери А. Хічкока. Бойовики, детективи
«Інтелектуальний театр»
Зображення світу беззахисної людини і тупої жорстокості. Чіткий аналіз та раціоналізм.
«Театр абсурду»
Заперечення буржуазного способу мислення.
Музика. Напрями:
• неокласична: І. Стравінський;
• джаз: О. Лундстрем, Л. Бернстайн;
• електронна: А. Шнітке, С. Губайдуллін;
• сонористика: Ю. Лучок, С. Буссоті;
• алеаторика: А. Пуссен.
Захід
1954 р. — зародження рок-н-ролу; вихід у світ першої платівки Елвіса Преслі.
60-ті рр. — поява легендарних рок-груп «Бітлз» і «Роллінг Стоунз».
70-80-ті рр. — вихід на сцену М. Матьє та ін.
90-ті рр. — поява на пісенному олімпі М. Джексона, Мадонни, Стінга та ін.
СРСР
60-70-ті рр. — ера вокально-інструментальних ансамблів («Пісняри», «Оризонт», «Вераси»та ін.).
Кінець 70-х — початок 80-х рр. — народження року в СРСР («Машина часу» А. Макаревича). Найбільш відомі естрадні співаки — А. Пугачова, С. Ротару, Й. Кобзон та ін.

Елітарна музика
«Неокласична»
Притаманна висока людяність, відданість вічним ідеалам художнього минулого
Електронна
Складна електронна переробка звуків живої природи
Сонористика
Головне значення має не висота звуку, а його тембр. Замість музичних звукових уривків, наприклад, використовуються удари паличками по деках і кришці рояля, протирання мундштука труби хустиною
Алеаторика
Засновується на принципі випадковості: частини музикального твору «розкидані» без певної послідовності тощо
Масова музика
Рок «спокійний»
Повна відсутність змісту у піснях, солодкі мелодії, нашіптування про насолоди життя. Е. Преслі
Політизація року пов’язана з історією групи «Бітлз». Вони протестували проти війни у В’єтнамі, вимагали повернення Ірландії ірландцям, збирали кошти для Бангладеш
Бунтарський, «непристойний» рок
Символізує група «Роллінг стоунз». їхній власний девіз — «Стоунз — це ті, кого ненавидять батьки». Вони оспівували все, що протистоїть культурі, добропорядності, моралі. Свою оригінальність група вбачала в пропаганді насильства й анархії, наркотиків і сексуальної свободи
70-ті рр. — панк-групи і «металісти»
Агресивна, приголомшлива за своєю силою музика
Диско
Відсутність складності у змісті, відсутність повчань, наявність емоцій, ефективний вплив на широку аудиторію. «Смокі». Співаки — М. Джексон, Мадонна
 Розвиток спорту
Розвиток фізкультури
1. Подальший розвиток фізичної культури, перетворення її на складову частину способу життя у розвинутих країнах.
2. У розвинених країнах фізкультура і спорт набули державної підтримки.
3. Введення фізичної культури до системи освіти.
4. Розвиток оздоровчої фізкультури, залучення до неї усіх верств населення, в тому числі людей похилого віку.
5. Розвиток матеріально-технічної та науково-методичної бази фізкультурної та спортивної роботи
Олімпійський рух
1. Перетворюється на засіб єднання народів незалежно від расової, національної, політичної приналежності.
2. Олімпійські ігри відновлені у 1948 р. (XIV Олімпіада в Лондоні).
3. Проблемами олімпійського руху у повоєнні часи стає політизація, професіоналізація спорту, його комерціалізація, втрата моральних засад, допінг-проблема тощо
Нові організаційні форми спортивної діяльності
1. Проведення континентальних ігор (Європейських, Панамериканських, Африканських, Азіатських).
2. Проведення регіональних ігор (Середземноморських, Центральноамериканських, Азійських).
3. Із 1960 р. проводяться міжнародні студентські спортивні змагання — універсіади — під проводом Міжнародної федерації університетського спорту.
4. Розвиток фізкультури і спорту у сучасному світі стримується низьким рівнем економічного розвитку численних регіонів Землі; причинами культурного характеру (на шкалі цінностей спорт посідає останнє місце; нерівноправність жінки у культурі ісламу тощо)
Ознайомтесь з презентацією https://ppt-online.org/421022
Опрацюйте параграф 24
Підготуйте реферат про особливості розвитку літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, кіно, театру чи спорту (за власним вибором)  у 2 пол. ХХ - поч. ХХІ ст.

        
Тема уроку. Узагальнення  до РОзділу ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА
Повторіть параграфи 22-24
Пройдіть тестування за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=511237
звертаю увагу!!!! тест можна пройти ТІЛЬКИ ОДИН РАЗ


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
РОЗДІЛ 5. РОЗВИТОК ПРОВІДНИХ КРАЇН АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ

Тема уроку. Японія. Індія. Китай (оглядово)
Опрацювати параграфи 13-15
Визначити особливості розвитку Японії, Індії та Китаю в 2-ій пол.ХХ - поч. ХХІ ст.


Тема уроку. Країни Близького Сходу в 2-ій пол.ХХ - поч. ХХІ ст.
Опрацювати параграф 16 та переглянути відеоматеріал
1.Близькосхідна проблема. Ізраїль
2.Ісламська революця в Ірані.
3. "Арабська весна"
Підготувати презентацію до будь якого вищезазначеного питання теми(за власним вибором)


Тема уроку. Здобуття незалежності народами Африки. 
Африка на сучасному етапі розвитку
Перегляньте презентацію  "Країни Африки. Шлях до незалежності"
https://svitppt.com.ua/vsesvitnya-istoriya/kraini-afriki-shlyah-do-nezalezhnosti.html
Попрацюйте з картою

Опрацюйте параграф 17
Визначіть основні етапи деколонізації Африки та їх  особливості


Тема уроку. Країни Латинської Америки
Опрацюйте параграф 18
Ознайомтесь з презентацією
Виконайте домашнє завдання (слайд 24)


Тема уроку. Узагальнення. Тематичний контроль
ЗА РОЗДІЛОМ IV. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ
Повторіть параграфи 13-18
Пройдіть тестування за посиланням 


 ІСТОРІЯ УКРАЇНИ  РОЗДІЛ 5 "Становлення України як незалежної держави"
Тема уроку. Прийняття Конституції України.
Практичне заняття. 
Основний закон держави: умови створення й аналіз основних положень.
Додаткові матеріали для використання у роботі.

 КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ  https://osvita.ua/legislation/law/2227/
1. Опрацювати параграф 22-23, п.2
2. Перевірте свої знання пройшовши тест за посиланням
3. Скласти 6 власних тестових питань з 4-ма варіантами відповідей  "Основний закон держави".


Тема уроку. Стан економіки
1. Переглянути відео

2. Опрацювати параграф 22-23 та додаткову інформацію
  Економіка незалежної України в 90-ті роки ХХ століття https://buklib.net/books/33701/
3. Дайте відповіді на питання №2 та №7 стор. 195 підручника


Тема уроку. Міжнародні відносини незалежної України
1. Опрацювати п.24 п.1-2
2. Переглянути відеопрезентацію  
Хроніки Незалежності. Україна – це Європа 


3. Скласти таблицю "Міжнародні відносини незалежної України" за зразком:
№п/п
Рік
Назва договору
Країна чи організація
 з ким укладено договір
Короткий зміст договору








Тема уроку Практичне заняття
Інтеграція України в європейський світовий економічний простір виклики і відповіді.
«Коло ідей»
Висловіть власну думку щодо наведених питань та аргументуйте свою відповідь.
1. Наша держава є членом 47 міжнародних міжурядових організацій, бере участь у роботі понад 100 постійних або тимчасових органів, створених у межах цих організацій. Україна здійснює зовнішні торговельні операції зі 162 країнами світу. Проаналізуйте динаміку зовнішньополітичного співробітництва України. Яких заходів слід ужити, щоб воно було більш ефективним?
2. Існує твердження, що ЄЕП — це реанімація Радянського Союзу. Обґрунтуйте або спростуйте його.
3. Якими, на вашу думку, є причини європейської орієнтації України? Що заважає Україні вступити в ЄС?
4. Висловіть своє ставлення до потенційного співробітництва з НАТО.


Тема уроку. Помаранчева революція . Президенство В.Ющенка
1. Опрацювати параграф 24 п.3, параграф 25 п.1 та ознайомтесь з матеріалами міні лекції
Міні лекція 
1.Президентські вибори 2004—2005 рр. «Помаранчева революція»
На виборчих перегонах було зареєстровано 24 кандидати, але основна боротьба розгорнулась між В. Януковичем і В. Ющенком.
У І турі (31 жовтня 2004 р.) на виборчі дільниці прийшло 76% виборців. Найбільше голосів набрав В. Ющенко — 39,9%. Дещо менше було у В. Януковича — 39,26%.
Уперше було порушено гегемонію комуністів. На третьому місті опинився О. Мороз — 5,8%, а лідер КПУ П. Симоненко з 5% — на четвертому. Ще 1,5% набрала Н. Вітренко.
Решта кандидатів отримали менш ніж 1% (А. Кінах — 0,9%; О. Яковенко — майже 0,8%). Ще два кандидати О. Омельченко (133 тис. голосів) та Л. Черновецький набрали близько піввідсотка.
• Постать в історії
Віктор Ющенко народився 23 лютого 1954 р. в Сумській області. Закінчив Тернопільський фінансово-економічний інститут. Із 1976 р. працював у банківській системі. Протягом 1993—1999 рр. — голова правління Національного банку України. Із грудня 1999 по квітень 2001 р. — прем’єр-міністр України. У 2001 р. очолив блок «Наша Україна». У 2004—2010 рр. — Президент України.
Президентські вибори 2004—2005 рр.
Кандидат
I тур
(31 жовтня 2001 р.)
II тур
(21 листопада 2004 р.)
III тур
(26 грудня 2004 р.)
В. Ющенко
39,90%
46,7%
51,99%
В. Янукович
39,26%
49,42%
44,2%
Після другого туру виборів на майдані Незалежності, в обласних центрах почалися масові мітинги на підтримку В. Ющенка. У Києві його прихильники взяли в облогу приміщення Адміністрації Президента, Кабінету Міністрів, заблокували приміщення Верховної Ради, ЦВК, телецентру. 27 листопада парламент ухвалив постанову про вихід із політичної кризи. Вибори були визнані такими, що не відбулися.
28 листопада в м. Сєвєродонецьку відбувся з’їзд депутатів усіх рівнів більшості областей Лівобережжя та Криму, на якому законно обраним Президентом визнався В. Янукович. 3 грудня Верховний Суд зобов’язав Центральну виборчу комісію організувати 26 грудня 2004 р. повторне голосування по виборах Президента. 10 січня 2005 р. ЦВК оприлюднила їх результати і В. Ющенка було оголошено Президентом України. 4 лютого 2005 р. посаду прем’єр-міністра України посіла Юлія Тимошенко.
• Постать в історії
Юлія Тимошенко (нар. 1960 р.) — український політик, 13-й та 16-й прем’єр-міністр України (2005 р., 2007—2010 рр.), лідер партії «Всеукраїнське об’єднання “Батьківщина”» та однойменного блоку. У 1978 р. вступила до Дніпропетровського гірничого інституту на гірничий факультет. 1979 р. перевелася на економічний факультет Дніпропетровського державного університету, який закінчила з відзнакою. У 1984—1988 рр. працювала на Дніпровському машинобудівному заводі у м. Дніпропетровську на посаді інженера-економіста. 1999 р. в Київському національному економічному університеті захистила кандидатську дисертацію на тему «Державне регулювання податкової системи». Кандидат економічних наук. У 1996—2000 рр. — народний депутат України. У грудні 1999 — січні 2001 р. — віце-прем’єр-міністр із питань паливно-енергетичного комплексу. 4 лютого 2005 р. призначена на посаду прем’єр-міністра України.
2.Результати та наслідки «помаранчевої революції»:
• зростання національної самосвідомості населення, завершення формування української політичної нації;
• демократизація суспільно-політичного життя;
• визнання в судовому порядку недійсними результатів другого туру президентських виборів;
• прийняття змін до Закону про вибори Президента України з метою запобігання масовим фальсифікаціям;
• прийняття законопроекту про внесення змін до Конституції України 08.12.2004 р., який передбачає зміни владних повноважень Президента, прем’єр-міністра, Верховної Ради і Прокуратури України;
• перемога на президентських виборах 2004 р. В. Ющенка.
3. Політична реформа 2006 р.
Зміни до Конституції, пропоновані реформою 2006 р.:
• головою держави є Президент, який обирається терміном на 5 років;
• Президент не є головою виконавчої влади і не несе відповідальності за її діяльність;
• Президент отримує право вето щодо законів Верховної Ради;
• Президент може бути усунутий із посади Верховною Радою в порядку імпічменту;
• єдиним органом законодавчої влади в Україні є Верховна Рада, до конституційного складу якої входить 300 народних депутатів, які обираються терміном на 5 років.
• Парламент здійснює контроль за діяльністю Кабінету Міністрів.
4. Парламентські вибори 2006 р. Позачергові вибори 2007 р.
У листопаді 2005 р. стартувала виборча кампанія. З’явилися нові політичні обличчя: у політику пішли Ренат Ахметов (ПРУ) і Віталій Кличко («Пора-ПРП»). НСНУ пішла на вибори без В. Ющенка в списку.
26 березня 2006 р. відбувається голосування. Вибори народних депутатів уперше проходять на пропорційній основі. Зареєстровано 45 партій і блоків, але 3%-й бар’єр подолали лише п’ять партій (у 2002 р. — шість, у 1998 р. — вісім).
Перемогла Партія регіонів — 32,12%. На другому місті опинився БЮТ, який перебував в опозиції, — 22,27 %. Пропрезидентський блок НСНУ отримав лише 13,94%, СПУ — 5,67% та КПУ — 3,66%. Їх підтримали 928,5 тис. виборців. ПРУ перемогла в десятьох регіонах (схід і південь), БЮТ — у 14 (Київ і північ), НСНУ — лише в трьох (захід).
ПСПУ не вистачило 0,07%, щоб пройти в парламент. Не потрапив до парламенту і «Народний блок Литвина» (2,43%).
Від 1 до 2% набирають Український Народний блок Костенка і Плюща, Партія «Віче», «Громадський блок Пора-ПРП» В. Кличка.
Особливо розпорошили свій вплив «помаранчеві», яким не вдалося об’єднатись як до виборів, так і в парламенті. Колишні «помаранчеві» БЮТ (129 депутатських мандатів), НСНУ (81) та СПУ (33), маючи більшість у 243 голоси, так і не змогли домовитись.
О. Мороз неочікувано підтримав союз ПРУ (186) і КПУ (21) і був обраний Головою Верховної Ради. Першим заступником обрали комуніста А. Мартинюка. У липні 2006 р. опозиція створила більшість — антикризову коаліцію, до якої увійшло 240 депутатів.
Відповідно до конституційних змін нова більшість повинна була формувати уряд. Наприкінці липня 2006 р. В. Ющенко погодився на кандидатуру В. Януковича на посаду прем’єр-міністра. У відповідь на зростання кількості депутатів у більшості В. Ющенко 26 квітня 2007 р. підписав Указ «Про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України» та призначення виборів на 30 вересня 2007 р.
До протоколу було внесено 20 політичних партій та блоків, але лише п’ять із них пройшли 3%-й бар’єр. Перемогу знову здобула Партія регіонів — 34,4% (на 2,3% більше, ніж у 2006 р.). Блок Юлії Тимошенко отримав на 8,4% більше голосів, ніж у 2006 р., — 30,7%. На минулорічному рівні залишилась і підтримка блоку НСНУ —
14,2%. Також до парламенту пройшли КПУ — 5,4% та Блок Литвина — 3,96%, який 2006 р. не зміг потрапити до Верховної Ради.
4 грудня 2007 р. Головою Верховної Ради було обрано А. Яценюка. А через два тижні на посаду прем’єр-міністра було обрано Ю. Тимошенко.
1.Дайте відповідь на питання №2 (частина І) с.214
2.Використовуючи матеріал підручника та матеріали міні лекції, складіть підсумкову таблицю «Перші особи незалежної України». 
Зразок заповненої таблиці 
Рік
Президенти України
Прем'єр-міністри
Голови Верховної Ради
1990

В. Фокін (23 жовтня 1990 — 1 жовтня 1992 р.)
Л. Кравчук (23 липня 1990 — 5 грудня 1991 р.)
1991
Л. Кравчук (5 грудня 1991 — 19 липня 1994 р.)
1992
1993
Л. Кучма (13 жовтня 1992 — 21 вересня 1993 р.)
І. Плющ (5 грудня 1991 — 11 травня 1994 р.)
1994
Ю. Звягільський (в. о. 22 вересня 1993 — 15 червня 1994 р.)
Л. Кучма (19 липня 1994 23 січня 2005 р.)
В. Масол (16 червня 1994 — 6 березня 1995 р.)
0. Мороз (18 травня 1994 — 12 травня 1998 р.)
1995
1996
Є Марчук (6 березня 1995 — 27 травня 1996 р.)
1997
Р. Лазаренко (28 травня 1996 — 18 червня 1997 р.)
1998
1999
В. Пустовойтенко (16 липня 1997 — 22 грудня 1999 р.)
О. Ткаченко (7 липня 1998 — 21 січня 2000 р.)
2000
2001
В. Ющенко (22 грудня 1999 — 29 травня
2001 р.)
І. Плющ (1 лютого 2000 — 14 травня 2002 р.)
2002
А. Кінах (29 травня 2001 — 21 листопада
2002 р.)
В. Литвин (28 травня 2002 — 25 травня 2006 р.)
2003
2004
В. Янукович (21 листопада 2001 — 5 січня 2005 р.)




Тема уроку.Суспільно-політичне життя в Україні 2010-2013 рр. 
Президентство В.Януковича
1. Опрацювати параграф 25 п.2-3
2.Дайте відповідь на питання №3  с.214
3.Використовуючи матеріал підручника та додаткову інформацію, закінчить складати  таблицю «Перші особи незалежної України».
4. Виконайте завдання 

Українські президенти та їхні прем'єр-міністри https://learningapps.org/1524593 (зазначте прізвища в утворених парах)



Тема уроку. Узагальнення
Повторити параграфи 22-25
Підготуватись до тематичного оцінювання
Для тих , хто готується до ЗНО з історії України, опрацювати тему 31 
та розв'язати тестові питання після теми.


Тема уроку. Тематичне оцінювання 
з розділу "Становлення України як незалежної держави"
Потренуйтесь https://www.radiosvoboda.org/a/27942505.html
Пройдіть тестування за посиланням 
 Тестування для тих, хто готується до ЗНО
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScFnuEgs6iEk8wXZEYZZQU7Z91z2Nf0IbV0h6ji-iXaJ1OvPg/formResponse
Тестування для тих, хто не складає  ЗНО
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/storya-ykrani-rven-standarty-pdrychnik-dlya-11-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-gsem-o-v-martinyuk-o-o/testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-5-stanovlennya-ykrani-yak-nezalezhno-derzhavi/testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-5-stanovlennya-ykrani-yak-nezalezhno-derzhavi


ІСТОРІЯ УКРАЇНИ     Розділ 6. Творення нової України
Тема уроку.Революції в новій історії України. Євромайдан. Революція Гідності.
Перегляньте відеоурок
 Опрацюйте параграф 26
Дайте визначення понять зазначених у завданні №2
 та  відповідь на питання завдання №7 стор.224

          
Тема уроку. Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна
Перегляньте відеоурок
 Опрацюйте параграф 27 та 28
Складіть 6 тестових питань з 4-ма варіантами відповіді до  теми 
"Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна"

 
Тема уроку. Творення сучасної України. Культура, освіта, наука.
Опрацюйте  параграф 29, повторіть  параграфи 26-28
Пройдіть тестування за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=169885
звертаю увагу!!!! тест можна пройти ТІЛЬКИ ОДИН РАЗ 



ПОВТОРЕННЯ ТА ПІДГОТОВКА ДО вступного іспиту З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

Теми для повторення (10 клас)
Тема уроку. Україна в роки Першої світової війни
ПОВТОРИТИ тему 20 ЗНО
короткий конспект https://izno.com.ua/tema-20-ukrayina-v-pershiy-svitoviy-viyni/   або https://znohistory.ed-era.com/m4/l20
Перевірити знання: https://test.izno.com.ua/ukrayina-v-pershiy-svitoviy-viyni/
Для тих хто готується до ЗНО з історії України
пройти тести з цієї теми за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfy6-f2wbrZrBCy7upERoxkUEbLmWoz9uHZulu7bLQHOEU9Fg/viewform

Тема уроку. Початок Української революії
ПОВТОРИТИ тему 21 ЗНО
короткий конспект https://izno.com.ua/tema-21-ukrayinska-revolyutsiya/
або https://znohistory.ed-era.com/m4/l21
Перевірити знання: https://test.izno.com.ua/ukrayinska-revolyutsiya/
Для тих хто готується до ЗНО з історії України
пройти тести з цієї теми за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBSBDD9bXPcsq0IwnA20lVQDkWOUKeSoJIUM5XmZPrEIVA6A/viewform

Тема уроку. Розгортання Української революії. Боротьба за відновлення державності
ПОВТОРИТИ тему 22 ЗНО
короткий конспект https://izno.com.ua/tema-22-ukrayina-v-borotbi-za-zberezhennya-derzhavnoyi-nezalezhnosti/ або https://znohistory.ed-era.com/m4/l22
Перевірити знання: https://test.izno.com.ua/ukrayina-v-borotbi-za-zberezhennya-derzhavnoyi-nezalezhnosti/
Для тих хто готується до ЗНО з історії України
пройти тести з цієї теми за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSepDgotzTq5iZ--l75RQzfkChoX6k1F61ef5wZ8h7AhDd7Xqg/viewform
та
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSffsCzRhDuw1rYhi-tNMvsx2Ppl70LhR1wAxVL6hLmtx0nT6A/viewfor


Теми для повторення (11 клас)
Тема уроку. Україна в перші післявоєнні роки (1945- на початку 1950-х рр.)
ПОВТОРИТИ ПАРАГРАФИ 1-6
Перевірити знання: https://www.master-test.net/uk/quiz/testing/id/52757
Для тих хто готується до ЗНО з історії України тему 27 ЗНО
пройти тести з цієї теми за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdD-y3RhdUp77oOWPKOKZJNIjlIZ92p0RtpUIL1nr_Byf8smA/viewform

Тема уроку. Україна в умовах десталінізації (1953-1964 рр.)
ПОВТОРИТИ ПАРАГРАФИ 7-11
Перевірити знання: https://master-test.net/uk/quiz/testing/id/quiz/testing/id/95225
Для тих хто готується до ЗНО з історії України тему 28 ЗНО
пройти тести з цієї теми за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeS8Q2M9zzJZvj3-COSAooaRk1g0OLdy8oNqnzNnGoER8KEYg/viewform

Тема уроку. Україна в період загострення кризи Радянської системи (1965-1985 рр.)
ПОВТОРИТИ ПАРАГРАФИ 12-16 та тему 29 ЗНО
пройти тести з цієї теми за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc3TOeCCmgyL951r-xmQU8ANdBzqIgmAhKrOmWyyniX23hE7A/viewform

Тема уроку. Розпад Радянського Союзу та відродження незалежності України (1985-1991 рр.)
ПОВТОРИТИ ПАРАГРАФИ 17-21 та тему 30 ЗНО
пройти тести з цієї теми за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeW9aSiJRmW-bJ78OkMO7bquaGXjzKBcjC0FlAquao1z69NVg/viewform












Немає коментарів:

Дописати коментар